Przykładowo :
Mapka z dosyć dużą krawędzią dla kwadratu ściany (wartość Długość boku) z regionem o zdecydowanie zbyt małej wielkości. Powinien on zostać usunięty (wypełniony ścianą). Oczywiście w efekcie mapka będzie w 100% niegrywalna, ponieważ w całości zostanie wypełniona ścianami.
Poniżej mapka przepuszczona przez filtr, z której usunięto dwa (musicie uwierzyć na słowo :) ) zbyt małe obszary puste. Algorytm usuwa także zbyt małe ściany.
W poniższej mapce widać zbyt mały obszar ściany, który powinien zniknąć z naszej mapy:
Lekcja poszła dosyć szybko. Nie ustrzegłem się kilku błędów, ale udało się je w miarę szybko ogarnąć (nie pamiętam kiedy ostatnio używałem w javowego PriotytyQueue!)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Tu możesz wstawić swój komentarz