Dzisiaj dzień bogaty we wpisy!
Jako, że miałem troszkę czasu skończyłem 3 lekcję dotyczącą generowania map czyli Creating Meshes.
Muszę powiedzieć, że z powodu niezbyt dobrego zrozumienia tego co się dzieje w tutorialu (jak i słabego tłumaczenia) zrobiłem kilka poważnych błędów w kodzie i mapki wyglądały niebałdzo:
Problemem ponownie były wbudowane w Unity funkcje, które musiałem napisać samodzielnie w java od zera.
Po kilku zmianach jest już jednak dużo lepiej:
Jak widać są jednak jeszcze jakieś błędy - całe zielone pole powinno być zabudowane mapą, ale efekt jest zachęcający.
Poszukam, poprawię i się pochwal.
HA! Znalazłem błąd. Generator tworzy teraz takie oto mapki.
Kolejny krok - usuwanie błędnych (zbyt małych) obszarów oraz ustalanie powiązań pomiędzy rozdzielonymi na mapie obszarami.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Tu możesz wstawić swój komentarz