To już ponad miesiąc od ostatniego wpisu! Patrząc na moją dotychczasową aktywność trzeba przyznać, że się opuściłem. Główną przyczyną takiego stanu rzeczy jest (powoli przechodzące) przemęczenie spowodowane pisaniem Wojownika Autostrady i nauką Angulara. Każdy ma pewien próg, powyżej którego głowa przestaje przyjmować wiadomości i potrzebuje odpoczynku.
Chciałbym pokazać wam statystyki użycia strony zawierającej Wojownika Autostrady (po prawej). Oczywiście największy pik zainteresowania nastąpiłwraz z pojawieniem się gry w Internecie i informacji o niej na stronie Kryształów Czasu oraz na profilu fb portalu czy tu na blogu. Z upływem czasu zainteresowanie znacząco spadło, ale jest to zrozumiałem. Po prostu ci - którzy mieli pograć - pograli :).
Podejrzewam też, że nikt nie dotarł do ostatniego - 350 - paragrafu ponieważ gra jest po prostu morderczo trudna. Nie zrobiłem niestety zapisu statystyk odwiedzin poszczególnych paragrafów, a powrót do programowania w PHP, co byłoby nieodzowne, aby uzyskać te dane, uważam za średnie rozwiązanie. Wystarczy rzeźba w javascript.
Trzeba by (sugestia czegoja) wprowadzić tryb łatwy lub ogólnie możliwość wyboru poziomu trudności.
A jakie mam plany?
Atakuje Androida oraz bibliotekę graficzną libGdx! I mam już pierwszy mały sukces. Poniżej zrzut z tworzonego na bazie książki prostego rpg-a. Na razie jako aplikacja desktopowa, którą docelowo będę chciał zportować do Androida. Zrzut jest statyczny (może w końcu nauczę się robić gify...) ale spieszę powiedzieć, że widoczny tam wojownik reaguje na naciśnięcie klawiszy kierunkowych i posiada animację kierunkowego ruchu. I na razie nie wiem dlaczego mapa ładuje się podwójnie :P
Naukę libGdx i pisania gier opartych na tej bibliotece opieram o książki: Mastering LibGDX Game Development, Android Game Programming by Example oraz Killer Game Programming in Java. I wszystko oczywiście w javie. Normalnej javie :)
Generalnie czeka mnie trochę nauki, ale efekty są zachęcające.
p.s.
A moglibyście spytać dlaczego nie skorzystam z Unity? Przecież niemal 80% gier dostępnych na Androida powstałą w tym języku. Cóż nie znam C# :P I nie chce mi się go uczyć :P
Chciałbym pokazać wam statystyki użycia strony zawierającej Wojownika Autostrady (po prawej). Oczywiście największy pik zainteresowania nastąpiłwraz z pojawieniem się gry w Internecie i informacji o niej na stronie Kryształów Czasu oraz na profilu fb portalu czy tu na blogu. Z upływem czasu zainteresowanie znacząco spadło, ale jest to zrozumiałem. Po prostu ci - którzy mieli pograć - pograli :).
Podejrzewam też, że nikt nie dotarł do ostatniego - 350 - paragrafu ponieważ gra jest po prostu morderczo trudna. Nie zrobiłem niestety zapisu statystyk odwiedzin poszczególnych paragrafów, a powrót do programowania w PHP, co byłoby nieodzowne, aby uzyskać te dane, uważam za średnie rozwiązanie. Wystarczy rzeźba w javascript.
Trzeba by (sugestia czegoja) wprowadzić tryb łatwy lub ogólnie możliwość wyboru poziomu trudności.
A jakie mam plany?
Atakuje Androida oraz bibliotekę graficzną libGdx! I mam już pierwszy mały sukces. Poniżej zrzut z tworzonego na bazie książki prostego rpg-a. Na razie jako aplikacja desktopowa, którą docelowo będę chciał zportować do Androida. Zrzut jest statyczny (może w końcu nauczę się robić gify...) ale spieszę powiedzieć, że widoczny tam wojownik reaguje na naciśnięcie klawiszy kierunkowych i posiada animację kierunkowego ruchu. I na razie nie wiem dlaczego mapa ładuje się podwójnie :P
Naukę libGdx i pisania gier opartych na tej bibliotece opieram o książki: Mastering LibGDX Game Development, Android Game Programming by Example oraz Killer Game Programming in Java. I wszystko oczywiście w javie. Normalnej javie :)
Generalnie czeka mnie trochę nauki, ale efekty są zachęcające.
p.s.
A moglibyście spytać dlaczego nie skorzystam z Unity? Przecież niemal 80% gier dostępnych na Androida powstałą w tym języku. Cóż nie znam C# :P I nie chce mi się go uczyć :P
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Tu możesz wstawić swój komentarz