|
Zbroja płytowa "de fajas espesas" Karola V |
Tak jak sądziłem - obrobienie tabeli zbroi będzie łatwe jako że już mama ją w formacie html. Dodanie kilku tagów oraz opisów nie nastręczyło problemów, poniżej proszę bardzo - tabela zbroje do Kryształów Czasu w wersji HTML.
Bazą były htmle zrobione na potrzeby strony Kryształów Czasu
Grupa Zbroi |
Ograniczenia |
Cena (złoto) |
Waga (SF) |
Obrona |
Wyparowania |
Wytrzymałość |
Wpływ na odporności |
ZR |
SZ |
kł |
tn |
ob |
Zbroje płytowe
|
odlewana |
1/3 |
1/3 |
5000! |
119 |
+105 |
205 |
250 |
210 |
174 |
+30 |
miarowa |
1/4 |
1/3 |
2000! |
132 |
+95 |
185 |
230 |
190 |
198 |
+25 |
ciężka |
1/4 |
1/4 |
427! |
144 |
+78 |
165 |
210 |
170 |
206 |
+25 |
typowa |
1/4 |
1/3 |
221! |
132 |
+68 |
145 |
190 |
150 |
174 |
+20 |
Zbroje płaszczyznowe
|
odlewana |
1/2 |
1/3 |
2000! |
107 |
+88 |
155 |
210 |
170 |
140 |
+25 |
miarowa |
1/3 |
1/3 |
1000! |
119 |
+77 |
145 |
200 |
160 |
152 |
+25 |
ciężka |
1/3 |
1/4 |
231! |
131 |
+61 |
125 |
180 |
140 |
170 |
+20 |
typowa |
1/3 |
1/3 |
129 |
119 |
+56 |
125 |
170 |
135 |
150 |
+20 |
Półzbroje
|
górna miarowa |
1/3 |
1/2 |
600! |
103 |
+55 |
120 |
160 |
130 |
116 |
+20 |
górna ciężka |
1/3 |
1/3 |
136 |
107 |
+48 |
95 |
160 |
110 |
110 |
+15 |
górna typowa |
1/2 |
1/3 |
99 |
90 |
+36 |
75 |
130 |
90 |
80 |
+10 |
kirys |
1/2 |
1/3 |
64 |
85 |
+31 |
70 |
115 |
85 |
110 |
+10 |
napierśnik |
1/2 |
1/2 |
36 |
66 |
+20 |
55 |
105 |
85 |
61 |
+5 |
Pancerze tułowia
|
- ciężki |
1/3 |
1/3 |
61 |
110 |
+27 |
85 |
130 |
100 |
83 |
+15 |
- typowy |
1/3 |
1/2 |
55 |
91 |
+23 |
70 |
110 |
80 |
58 |
+15 |
Półpancerze tułowia |
ciężki |
1/2 |
1/3 |
45 |
93 |
+25 |
70 |
125 |
100 |
72 |
+10 |
typowy |
1/2 |
1/2 |
32 |
65 |
+20 |
55 |
115 |
85 |
43 |
+5 |
Kolczugi |
warstwowa ciężka |
1/3 |
1/3 |
172! |
91 |
+28 |
75 |
170 |
80 |
70 |
- |
warstwowa typowa |
1/2 |
1/3 |
124! |
81 |
+25 |
65 |
150 |
70 |
58 |
- |
ciężka |
1/2 |
1/3 |
39 |
85 |
+21 |
65 |
130 |
60 |
62 |
- |
typowa |
1/2 |
1/2 |
26 |
67 |
+17 |
40 |
120 |
40 |
45 |
- |
lekka |
- |
1/2 |
12 |
36 |
+10 |
20 |
70 |
40 |
21 |
- |
Łuskowo-metalowe |
miarowa |
1/3 |
1/2 |
500! |
102 |
+41 |
125 |
170 |
110 |
82 |
+15 |
ciężka |
1/3 |
1/3 |
118 |
117 |
+41 |
115 |
160 |
110 |
85 |
+15 |
typowa |
1/2 |
1/3 |
86 |
91 |
+33 |
100 |
140 |
90 |
61 |
+10 |
Łuskowe |
ciężka |
1/2 |
1/3 |
76 |
91 |
+31 |
85 |
130 |
95 |
60 |
+5 |
typowa |
1/2 |
1/2 |
56 |
65 |
+24 |
60 |
110 |
75 |
36 |
+5 |
lekka |
- |
1/2 |
53 |
45 |
+14 |
45 |
100 |
60 |
30 |
+5 |
Kurtkowo metalowe |
ciężka |
1/2 |
1/2 |
24 |
71 |
+19 |
55 |
105 |
85 |
31 |
+5 |
typowa |
- |
1/2 |
14 |
34 |
+11 |
40 |
80 |
65 |
19 |
- |
Kurtkowe |
ciężka |
1/2 |
1/2 |
16 |
63 |
+17 |
45 |
95 |
65 |
21 |
+5 |
typowa |
- |
1/2 |
7 |
32 |
+9 |
25 |
60 |
55 |
12 |
- |
Skóry zwierzęce |
futro |
1/2 |
1/3 |
40 |
49 |
+18 |
45 |
90 |
140 |
22 |
+5 |
gruba |
- |
1/2 |
25 |
41 |
+11 |
25 |
60 |
80 |
16 |
- |
pojedyncza |
- |
- |
11 |
17 |
+7 |
15 |
35 |
50 |
8 |
- |
Skóry smocze |
gruba |
- |
1/3 |
1000# |
54 |
+44 |
155 |
170 |
110 |
38 |
+10 |
pojedyncza |
- |
1/2 |
100# |
41 |
+23 |
80 |
90 |
60 |
26 |
- |
Ubranie podróżne |
typowe |
- |
- |
3 |
13 |
+3 |
10 |
15 |
20 |
15 |
- |
Legenda
- Nazwa zbroi np. Płytowa miarowa- opisywane zbroje są kompletnymi zestawami wszystkich elementów składowych.
- Ograniczenia - Ograniczenie Zręczności i/lub Szybkości postaci używającej zbroi np. 1/3 1/3 oznacza ograniczenie ZR i SZ do 1/3 (nie o 1/3)
- Cena - podana w sztukach złota. Za połowę lub trzecią część tej sumy można zbroję odsprzedać.
- ! - zbroje, których ceny zaznaczono symbolem ! można kupić tylko w Ostrogarze i Get-warr-garze w miesiącu świątecznym.
- # - zbroi, których ceny zaznaczono symbolem # nie można kupić, jedynie znaleźć. Podana cena jest orientacyjną sumą, za którą można taką zbroję odsprzedać.
- Waga - podana w jednostkach Siły Fizycznej
- Obrona - bonus do Obrony (OB) postaci, która nałoży zbroję.
- Wyparowania - liczba punktów obrażeń zatrzymywana przez zbroję (przyjmowana) zależnie od rodzaju ataku (kłute, tnące, obuchowe).
- Wytrzymałość - wytrzymałość zbroi decydująca o tym ile uszkodzeń zbroja może odnieść, zanim ulegnie zniszczeniu. W niektórych wypadkach % rzut na aktualną wytrzymałość zbroi decyduje, czy nadaje się ona do dalszego użytku. Zbroje wykonane z adamandytu, ew. magiczne mają dwukrotnie większą wytrzymałość, a wykonane z mitrylu aż dziesięciokrotnie większą (dotyczy to również obrony i wyparowań).
- Wpływ na odporność - bonus, jaki dodaje postać nosząca zbroję do odporności nr 7,8 i 10 (tzn. zionięcia, ogień, skamienienie). Uwaga: wszystkie zbroje wykonane całkowicie z metalu obniżają o 10 pkt. odporność przed elektrycznością (nr 9)
Zdjęcie pochodzi ze strony
http://www.myarmoury.com/feature_16c_armour.html
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Tu możesz wstawić swój komentarz