17 maja 2012

Tabela Broni Kryształów Czasu, podejście drugie.

Walczę nadal z tabelą broni do Kryształów Czasu. W czasie pracy pomysł trochę ewoluował i podszedłem do tematu inaczej. Przez to pojawiło się kilka problemów związanych ze sposobem prezentacji danych. Aktutalnie opisy broni będą się opieraly na charakterystykach zawartych w szecgółowych charakterystykach broni, a nie tabeli broni.
Przykładowa, szczegółowa charakterystyka, grupy broni Bicze prezentują się tak:

BICZE 
Uwagi: Obrona z tarczy przed uderzeniem bicza jest tylko połowiczna, ponadto TR na 1/ 10 TR pozwala obwiązać koniec wokół czegoś, co pozwala wytrącić broń, podciąć (wymagany %–owy rzut na ZR akt. ofiary), podać mały przedmiot itp.

Wzrost: bez ograniczeń

Używanie możliwe przez: Wojownika, Złodzieja, (Kapłana), a nr. 2 także przez Magów i Czarnego Rycerza. 

Szansa wylosowania w skarbie: 1(1–29%), 2(30–100%)

1. N.: Bicz typowy długi (PT; 2, 3, 4; 1 tydzień); cena 3; Waga: 5; Min. SF: 60; Opóźnienie: 6; Skuteczność Bliska tn. 30, ew. spec.; Uszkodzenia x 0,5; Wytrzymałość 3; Obrona broni –14; Atak /r. 1; 

2. N.: Bat typowy–Bicz średni typowy (J; 1, 2; 1 dzień); cena 1; Waga: 2; Min. SF: 40; Opóźnienie: 


Problemem jest sparsowanie oraz prawidłowe wyświetlenie charakterystyk,
Aktualny stan to zrobiona baza wszystkich broni w jednym miejscu oraz pierwsze podrygi w celu prezentacji danych. Wygląda to tak jak na rysunku obok.

Dzięki temu mam też dodatkowe szkolenie, a właściwie odświeżenie wiedzy, pod nazwą jak programuje się w JavaScript i dlaczego ten język momentami jest gupi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tu możesz wstawić swój komentarz