09 maja 2012

Tabela zbroi do Kryształów Czasu

Zbroja płytowa "de fajas espesas" Karola V
Tak jak sądziłem - obrobienie tabeli zbroi będzie łatwe jako że już mama ją w formacie html. Dodanie kilku tagów oraz opisów nie nastręczyło problemów, poniżej proszę bardzo - tabela zbroje do Kryształów Czasu w wersji HTML.
Bazą były htmle zrobione na potrzeby strony Kryształów Czasu


Grupa Zbroi Ograniczenia Cena (złoto) Waga (SF) Obrona Wyparowania Wytrzymałość Wpływ na odporności
ZR SZ tn ob
Zbroje płytowe
odlewana 1/3 1/3 5000! 119 +105 205 250 210 174 +30
miarowa 1/4 1/3 2000! 132 +95 185 230 190 198 +25
ciężka 1/4 1/4 427! 144 +78 165 210 170 206 +25
typowa 1/4 1/3 221! 132 +68 145 190 150 174 +20
Zbroje płaszczyznowe
odlewana 1/2 1/3 2000! 107 +88 155 210 170 140 +25
miarowa 1/3 1/3 1000! 119 +77 145 200 160 152 +25
ciężka 1/3 1/4 231! 131 +61 125 180 140 170 +20
typowa 1/3 1/3 129 119 +56 125 170 135 150 +20
Półzbroje
górna miarowa 1/3 1/2 600! 103 +55 120 160 130 116 +20
górna ciężka 1/3 1/3 136 107 +48 95 160 110 110 +15
górna typowa 1/2 1/3 99 90 +36 75 130 90 80 +10
kirys 1/2 1/3 64 85 +31 70 115 85 110 +10
napierśnik 1/2 1/2 36 66 +20 55 105 85 61 +5
Pancerze tułowia
- ciężki 1/3 1/3 61 110 +27 85 130 100 83 +15
- typowy 1/3 1/2 55 91 +23 70 110 80 58 +15
Półpancerze tułowia
ciężki 1/2 1/3 45 93 +25 70 125 100 72 +10
typowy 1/2 1/2 32 65 +20 55 115 85 43 +5
Kolczugi
warstwowa ciężka 1/3 1/3 172! 91 +28 75 170 80 70 -
warstwowa typowa 1/2 1/3 124! 81 +25 65 150 70 58 -
ciężka 1/2 1/3 39 85 +21 65 130 60 62 -
typowa 1/2 1/2 26 67 +17 40 120 40 45 -
lekka - 1/2 12 36 +10 20 70 40 21 -
Łuskowo-metalowe
miarowa 1/3 1/2 500! 102 +41 125 170 110 82 +15
ciężka 1/3 1/3 118 117 +41 115 160 110 85 +15
typowa 1/2 1/3 86 91 +33 100 140 90 61 +10
Łuskowe
ciężka 1/2 1/3 76 91 +31 85 130 95 60 +5
typowa 1/2 1/2 56 65 +24 60 110 75 36 +5
lekka - 1/2 53 45 +14 45 100 60 30 +5
Kurtkowo metalowe
ciężka 1/2 1/2 24 71 +19 55 105 85 31 +5
typowa - 1/2 14 34 +11 40 80 65 19 -
Kurtkowe
ciężka 1/2 1/2 16 63 +17 45 95 65 21 +5
typowa - 1/2 7 32 +9 25 60 55 12 -
Skóry zwierzęce
futro 1/2 1/3 40 49 +18 45 90 140 22 +5
gruba - 1/2 25 41 +11 25 60 80 16 -
pojedyncza - - 11 17 +7 15 35 50 8 -
Skóry smocze
gruba - 1/3 1000# 54 +44 155 170 110 38 +10
pojedyncza - 1/2 100# 41 +23 80 90 60 26 -
Ubranie podróżne
typowe - - 3 13 +3 10 15 20 15 -
Legenda
  • Nazwa zbroi np. Płytowa miarowa- opisywane zbroje są kompletnymi zestawami wszystkich elementów składowych.
  • Ograniczenia - Ograniczenie Zręczności i/lub Szybkości postaci używającej zbroi np. 1/3 1/3 oznacza ograniczenie ZR i SZ do 1/3 (nie o 1/3)
  • Cena - podana w sztukach złota. Za połowę lub trzecią część tej sumy można zbroję odsprzedać.
  • ! - zbroje, których ceny zaznaczono symbolem ! można kupić tylko w Ostrogarze i Get-warr-garze w miesiącu świątecznym.
  • # - zbroi, których ceny zaznaczono symbolem # nie można kupić, jedynie znaleźć. Podana cena jest orientacyjną sumą, za którą można taką zbroję odsprzedać.
  • Waga - podana w jednostkach Siły Fizycznej
  • Obrona - bonus do Obrony (OB) postaci, która nałoży zbroję.
  • Wyparowania - liczba punktów obrażeń zatrzymywana przez zbroję (przyjmowana) zależnie od rodzaju ataku (kłute, tnące, obuchowe).
  • Wytrzymałość - wytrzymałość zbroi decydująca o tym ile uszkodzeń zbroja może odnieść, zanim ulegnie zniszczeniu. W niektórych wypadkach % rzut na aktualną wytrzymałość zbroi decyduje, czy nadaje się ona do dalszego użytku. Zbroje wykonane z adamandytu, ew. magiczne mają dwukrotnie większą wytrzymałość, a wykonane z mitrylu aż dziesięciokrotnie większą (dotyczy to również obrony i wyparowań).
  • Wpływ na odporność - bonus, jaki dodaje postać nosząca zbroję do odporności nr 7,8 i 10 (tzn. zionięcia, ogień, skamienienie). Uwaga: wszystkie zbroje wykonane całkowicie z metalu obniżają o 10 pkt. odporność przed elektrycznością (nr 9)
Zdjęcie pochodzi ze strony http://www.myarmoury.com/feature_16c_armour.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tu możesz wstawić swój komentarz