04 czerwca 2014

"Crash"

Jak widać gra otrzymała tytuł. Oczywisty i roboczy, ale w pełni oddaje pomysł.
Powolutku dodaję do niej nowe elementy: opracowałem zasady testów umiejętności, zgrubne zasady ruch po planszy, stworzyłem trochę opisów kart ekwipunku oraz kilku innych elementów potrzebnych w rozgrywce.

W celu zobrazowania sobie części rzeczy wykonałem projekty elementów graficznych, które przewiną się w grze. Są to głównie ikonki, organizacja miejsca na karcie postaci, pojawiła się karta eksplorowanej planety oraz wykonana w pełnej grafice karta awersu ekwipunku - znajduje się tu obok. Karta ma rozmiar 64x41 mm - odpowiada wielkością karcie do Talismana.
Wdarło się na nią trochę drobnych błędów. Ekwipunek używany przez bohaterów rozgrywki ma wskaźnik wagi - tu go zabrakło, całkiem o nim zapomniałem. Nie wiem też, czy na każdej karcie znajdzie się jakiś fajowy cytat (docelowo byłyby po polsku). Chciałbym, żeby tak się stało, ale może być z tym kłopot. Ikonki nie są scentrowane do wiersza tekstu.
Tak czy inaczej przedstawiona grafika oddaje w pełni to, co chce uzyskać.
Pojawił się problem - skąd uzyskać wystarczające ilości grafiki dla zobrazowania kart. Pierwsza wersja kart będzie pozbawiona grafik, ale jeśli pomysł się przyjmie to co dalej? Jestem w stanie samodzielnie narysować część elementów (i uważam że dosyć dobrze), ale nie będą to super-profesjonalne rysunki. Cóż, będę się tym martwił później.

p.s
Na powyższej karcie wykorzystałem rysunek karabinu laserowego z Fallouta Laser_rifle oraz cytat ze strony (cytat) i oczywiście elementy te należą do autorów, a nie do mnie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tu możesz wstawić swój komentarz