28 października 2016

Generator map lekcja 3

Dzisiaj dzień bogaty we wpisy!

Jako, że miałem troszkę czasu skończyłem 3 lekcję dotyczącą generowania map czyli Creating Meshes.
Muszę powiedzieć, że z powodu niezbyt dobrego zrozumienia tego co się dzieje w tutorialu (jak i słabego tłumaczenia) zrobiłem kilka poważnych błędów w kodzie i mapki wyglądały niebałdzo:


 Problemem ponownie były wbudowane w Unity funkcje, które musiałem napisać samodzielnie w java od zera.

Po kilku zmianach jest już jednak dużo lepiej:



Jak widać są jednak jeszcze jakieś błędy - całe zielone pole powinno być zabudowane mapą, ale efekt jest zachęcający.
Poszukam, poprawię i się pochwal.

HA! Znalazłem błąd. Generator tworzy teraz takie oto mapki.


Kolejny krok - usuwanie błędnych (zbyt małych) obszarów oraz ustalanie powiązań pomiędzy rozdzielonymi na mapie obszarami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tu możesz wstawić swój komentarz