19 września 2017

Interaktywny Wojownik Autostrady

Powoli przygotowuję kolejny paragrafowy projekt. Tym razem na stół wziąłem znaną wszystkim fanom paragrafówek grę Wojownik Autostrady. Stwierdziłem, że zmierzę się z kultowym produktem i jednocześnie trudniejszą mechaniką.
O ile niemal od ręki przeniosłem definicje paragrafów do formatu identycznego z tym jaki zaprojektowałem dla Przygody barbardzyńcy Sladuma tak przygotowanie mechaniki gry nie jest  łatwym zadaniem. Muszę dopisać mechanizm tworzenia postaci, specyficznych testów opartych o umiejętności, szeroką obsługę ekwipunku... W efekcie dojdzie kilka dodatkowych ekranów i sporo kodu.
Tekst gry będzie w dwóch wersjach językowych - polskiej oraz angielskiej.

Jak szaleć to dla szerokiego grona!

2 komentarze:

  1. Podobne rzeczy robiłem na C64, potem Amidze... i chyba nic nie ukończyłem.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze rozumiem tę sytuację - pisząc kod dla Sladuma miałem co najmniej kilka momentów całkowitego zniechęcenia. Tak czy inaczej - kolejna paragrafówka powoli powstaje. :)

    OdpowiedzUsuń

Tu możesz wstawić swój komentarz