14 listopada 2017

Angularowy Wojownik Autostrady cd

Oj sporo czasu minęło od ostatniego wpisu. Spieszę powiedzieć że nie był to czas stracony. Angularowy Wojownik Autostrady powstaje i to bardzo intensywnie. Udało mi się wyrobić nawyk programowania na komputerze dzięki czemu nawet 15 minutowe posiadówki za klawiaturą pozwalają napisać kilka linii kodu.

A sam projekt?

Cóż :-) przerobiłem niemal wszystkie paragrafy na wersję interaktywną. Z 350 paragrafów jeszcze 7 nie zachowuje się jak trzeba.
Powstał nowy, błyszczący silnik zarządzający grą. Jego poziom komplikacji jest nieporównywalnie większy od tego co zrobiłem dla Sladuma (wybacz stary :) ) i jednocześnie otrzymał sporo nowych możliwości.
Wykorzystuje sporo z tego co daje angular - w efekcie, aby wszystko działało tak jak potrzebuję musiałem podnieść używaną wersję z 1.3 do 1.5. Wreszcie pojawiły się dialogi, korzystam z angularowych eventów, local storage i canvasów. Ogólnie zastosowane rozwiązania zasługują na osobny wpis (a może nawet kilka). Postaram się je w miarę możliwości zrobić.

A jak to teraz wygląda?
Tak wyglądało z miesiąc temu:


A tak wygląda teraz:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tu możesz wstawić swój komentarz