28 marca 2018

[libGdx] Aktualny stan gry

Poniżej krótki gif, który pokazuje stopień zaawansowania prac toczących się nad grą i jednocześnie książką.

Widoczny na niej ludzik jest w pełni sterowalny, zderza się ze ścianami (oddzielna od warstwy grafiki warstwa kolizyjna) i potrafi chodzić po całej, zdefiniowanej w pliku, planszy miasta. Jeszcze nie potrafi przechodzić pomiędzy mapami  (miasto, świat , podziemia) ponieważ realizacja tego elementu jest w dalszych rozdziałach książki, a aktualnie siedzę nad okienkiem menu postaci i statystyk.



Równie małymi kroczkami, niczym bohater powyższej grafiki, zbliżam się do końca książki.

Przede mną przechodzenie między mapami, poprawienie warstwy kolizyjnej (jest przesunięta w poziomie), efekty cząsteczkowe, dodanie tekstur dnia i nocy, zapis, odczyt i pincet innych drobiazgów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tu możesz wstawić swój komentarz