Pisanie poprzedniego postu pomogło mi w zrozumieniu co schrzaniłem w kolizjach. W sumie na plus. Okazało się, że miałem kilka błędów w sposobie definiowania warstw kolizyjnych na moich obiektach. No dobra, było poplątanie z pomieszaniem i działało tylko dlatego, iż praktycznie wszystkie elementy kolidowały ze czymkolwiek co było na ekranie.
Z tego też powodu musiałem utworzyć nową scenę testową ponieważ poprzednia do niczego się nie nadawała - były min. błędy w definicji kolizji TileMapy które uniemożliwiały poprawienie nieprawidłowo działających zderzeń z postacią.
Aktualna scena testowa jest trochę biedna, ale działa jak trzeba. A i zmieniłem rysunki dla skrzynek oraz jak widać moje gui wyświetlające aktualny quest potrzebuje sporo miłości.
Obszar testowy gry w wersji 2.0. |
p.s.
Bohater nadal nie potrafi podnosić przedmiotów z ziemi, a od tego problemu rozpocząłem zabawę.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Tu możesz wstawić swój komentarz