Udało się (prawie, patrz na koniec wpisu) dodać losowanie biegłości postaci i wybór broni oraz pancerzy. To jest na prawdę masa kodu. Zasady w KC są niemiłosiernie skomplikowane w tym aspekcie i przerzucenie ich do postaci klas c# zajęło mi bardzo dużo czasu.
ALE działa i jest.
Stan wyjściowy po wylosowaniu bohatera.
 |
| Dodanie broni do postaci |
 |
| Podbicie specjalizacji do podwójnie biegłego |
 |
| Dodanie zbroi |
 |
| I cyk tarcza |
 |
| Nie ograniczamy się też do jednej możliwej broni, można mieć ich wiele. |
 |
| Albo i kilka z jednej grupy. Tu espadon i miecz półtoraręczny. |
Współczynniki przeliczane są na bieżąco.
Błędy? Jakie błędy!
Mechanizm ma jeszcze kilka wizualnych błędów, np. po dodaniu tarcz nagle przestał mi działać podgląd wybranych broni w zakładce broni i widać tylko ostatnią. Inna niedoróbka to nie uwzględnianie wzrostu biegłości per poziom postaci czy pancerza naturalnego wynikającego ze skóry. Są to już jednak drobiazgi w porównaniu z całym mechanizmem
Ważne, że się pojawił. Błędy to rzecz pewna w tak rozbudowanym kodzie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Tu możesz wstawić swój komentarz