24 listopada 2025

To ja go tnę!

Udało się (prawie, patrz na koniec wpisu) dodać losowanie biegłości postaci  i wybór broni oraz pancerzy. To jest na prawdę masa kodu. Zasady w KC są niemiłosiernie skomplikowane w tym aspekcie i przerzucenie ich do postaci klas c# zajęło mi bardzo dużo czasu. 

ALE działa i jest.


Stan wyjściowy po wylosowaniu bohatera.


Dodanie broni do postaci

Podbicie specjalizacji do podwójnie biegłego

Dodanie zbroi


I cyk tarcza
    
Nie ograniczamy się też do jednej możliwej broni, można mieć ich wiele.

Albo i kilka z jednej grupy. Tu espadon i miecz półtoraręczny.



Współczynniki przeliczane są na bieżąco. 


Błędy? Jakie błędy!

Mechanizm ma jeszcze kilka wizualnych błędów, np. po dodaniu tarcz nagle przestał mi działać podgląd wybranych broni w zakładce broni i widać tylko ostatnią.  Inna niedoróbka to nie uwzględnianie wzrostu biegłości per poziom postaci czy pancerza naturalnego wynikającego ze skóry. Są to już jednak drobiazgi w porównaniu z całym mechanizmem
Ważne, że się pojawił. Błędy to rzecz pewna w tak rozbudowanym kodzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tu możesz wstawić swój komentarz