03 stycznia 2011

Najtrudniej jest zacząć

Podejrzewam, że każdy z nas ma problem, aby zacząć nową rzecz. Zanim pierwszy raz stwierdzisz że 'już najwyższy czas' wielokrotnie odrzucasz dany pomysł. A to z braku czasu, braku materiałów, chęci, weny.



Pomysł na tego bloga - lub ogólnie, pisanie w sieci siedział w mojej głowie od dawna. Teraz czas na realizację i nie załamanie się po pierwszych 5,10, 15 wpisach.
Mam nadzieję, że będa wykonywane częściej niż raz w miesiącu.
Podstawowym tematem chcę uczynić mój autorski projekt mechaniki RPG dla świata opartego o grę StarCraft.  Posiadam już do niej dosyć dużo materiałów, ale często w surowej, nieprzystępnej formie. Postaram się dzięki blogowi przybliżyć je wam - czytelnikom oraz poprawić je i na koniec skompresować  w mini podręcznik. Podejrzewam, że będzie go ze 100 stron, więc i postów będzie co najmniej kilka razy więcej. Ze względu na rzadką walkę z językiem pisanym moje pierwsze wpisy mogą drażnić słabą płynnością ale obiecuję - wyrobię się.

Pewnie poza samym systemem 'Strefa Zero' trafią tu rozważania o innych rzeczach (jak książki, których czytam ogromne ilości, filmy oglądane także w ilościach hurtowych oraz bliżej nieokreślone wpisy na tematy, które mnie nurtują).

Zapraszam więc do zaglądania i komentowania!


źródło grafiki http://starcraft.incgamers.com/gallery/showphoto.php?photo=4164

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tu możesz wstawić swój komentarz