
Ze względu na stosunkowo niską grawitację, osoby pochodzące stąd są dosyć wysokie. Mimo to mieszkańcy są dosyć zwinni i szybko przystosowują się do warunków bezgrawitacyjnych. Pochodzący z tej planety płacą o 1 punkt mniej za punkt Zwinności oraz umiejętności poruszania się w kosmosie.
Mar Sara - stała się jedną z pierwszych zaatakowanych koloni, i doszczętnie zniszczoną, o czym nie można zapomnieć. Ze względu na oddalenie od dużych centrów cywilizacji stała się mekką różnych organizacji paramilitarnych i dziwnych kultów - nie akceptowanych na innych planetach. W czasie wojny przechodzi kilkakrotnie z rąk do rąk, staje się miejscem lądowania zergów i protosów. Ten świat jest też jednym z miejsc gdzie stwierdzono obecność (pod postacią artefaktów) Xel'naga.
Osoby pochodzące z tej planety, zwykle przeszkoleni żołnierze oraz wyznawcy dziwnych kultów, płaca mniej o 1 punkt za poziom Ego oraz cechy z nim powiązane.

Chau Sara - jedna z planet Systemu Sara, bliźniacza do Mar Sara, znana z tego iż posiadała (i nadal posiada) duże złoża interesującym minerałów oraz to że została doszczętnie zniszczona przez kosmiczne bombardowanie jakiego dokonali Protosi. Głównym miastem było Los Andreas, ale w tej chwili nie ma na jego miejscu nic ponad gigantyczne leje po bombach. Duża cześć planety pokryta była nieprzebytą dżunglą z którą walczyli wszyscy obecni koloniści.
Pochodzący z tej planety BN płacą o 1 punkt mniej za poziom Percepcji, posiadają także na starcie umiejętność Botaniki na +1.
Po rozmowie z MG dowiedzieliśmy się, że chce stworzyć sieć przygód opartych o typowe archetypy postaci do StarCraft. Oczekuje utworzenie oddziału żołnierzy 'Synów Korhalu'.. Nasz żołnierz będzie się nazywał Kelt Claver. Ze względu na to ich chcemy stworzyć twardziela, ustalamy iż pochodzi z Braxis. Jest więc bardziej odporny niż typowy mieszkaniec innej planety. Na koniec wyszukujemy dla niego ikonkę twarzy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Tu możesz wstawić swój komentarz