05 stycznia 2011

Terranie - Tworzenie bohatera - pochodzenie

Każdy nowotworzony bohater musi wybrać obszar kosmosu, z którego pochodzi. Sprowadza się to do wybrania planety (lub miejsca) gdzie BN urodził się lub też spędził większość lat swojego młodzieńczego życia. Wybór ten wpływa w dalszym etapie tworzenia bohatera na jego predyspozycje do niektórych działań oraz umiejętności. Poniżej lista dostępna dla gracza Terran oraz wpływ tych miejsc na statystyki oraz umiejętności.




Korhall IV - planeta-stolica, czwarta planeta systemu Korhal, jedna z pierwszych planet Konfederacji Terran, na skutek działań wojnennych i bombardowania nuklearnego z orbity (wydarzenie z gry StarCraft) jej powierzchnia zostaje zniszczona i staje się niemal niezamieszkana. W późniejszych etapach wojny kilkakrotnie przechodzi z rąk do rąk.

W dużym stopniu jej istnienie jest uzależnione było od tego, co na nią zostanie dostarczone przez statki transportowe oraz kosmiczne pchacze, a przyczyną było fakt iż większa część powierzchni planety stanowiło ogromne miasto Augustgrad. Przed zniszczeniem zajmuje olbrzymie przestrzenie powierzchni planety, jest to gigantyczne megalopolis o bliżej nieokreślonych granicach. Stosunkowo duży obszar planety zajmują także dwa oceany.
Osoby z niej pochodzące zwykle traktują wszystkich z góry. Częściowo też dlatego że planeta - jako kolebka terran umożliwiła wielu rodom zdobyć  ogromne fortuny. Większość szkół biurokratów znajduje się na jej powierzchni. Sam proces nauczania mieszkańców jest bardzo rozbudowany oraz głównie obejmuje kontakty międzyludzkie.
Wszystkie osoby pochodzące z Korhall IV wydają mniej za umiejętności powiązane z kontaktami międzyludzkimi (np. socjologia, psychologia, empatia itp.) w wysokości -1 punkt za poziom umiejętności przy czym minimum to 1 punkt.
Tak samo dzieje się z cechą Wiedza, za której wykupienie (i później rozwój) płacą o 1 punkt mniej/poziom niż wynika to z tabeli cech. 



Braxis – lodowy świat należący do Terran, a w przeszłości także do Protosów (wtedy nazywany był Khyrador). Znajduje się w strefie wpływów Sektora Korpulu. Powierzchnia planety jest skrajnie nieprzystępna do zamieszkania z powodu skuwającej ją wiecznej zmarzliny, co nie znaczy że nie ma niej kolonii. Głównym ośrodkiem życia jest miasto Boralis (znane z niedostępnych lodowych foryfikacji w dużym stopniu zniszczonych podczas działań wojennych). Większa cześć miasta stanowiły farmy hydroponiczne. Duża odległość od słońca umożliwia istnienie tylko naprawdę odpornych roślin i zwierząt.
Osoby pochodzące z tego świata to zahartowani i odporni ludzie. Wszyscy BN z tej planety płacą o 1 punkt mniej na poziom za cechę Wytrzymałość oraz posiadają modyfikator +1 do wszelkich testów wytrzymałości podejmowanych przy wpływie na nich zewnętrznych czynników pogodowych.





Char - niezwykła i niebezpieczna planetą. Większa cześć jej powierzchni to kilkadziesiąt aktywnych wulkanów. wypluwają one w atmosferę planety gigantyczne ilości pyły co uniemożliwia właściwie wszelkiego rodzaju aktywność lotniczą. znacznie utrudnia także lądowania statków atmosferycznych oraz jakiekolwiek skanowanie terenu. Mieszkańcy tej planety należą do dwóch podstawowych grup: albo są to zahartowani górnicy i hutnicy albo zahartowani skazańcy pilnowani przez zahartowanych górników i hutników.
Większa część powierzchni jest niedostępna, a poruszanie ograniczone w dużym stopniu, podróże na duże odległości możliwe tylko w specjalnych skafandrach. Brak wody oraz niezwykłą aktywność Zergów. Mówi się że 40% powierzchni planety jest pokryta ich tunelami. Zwykle pochodzący z niej ludzie są szorstcy w obyciu i gwałtowni.
Wszystkie osoby z niej pochodzące płacą o 1 punkt mniej za poziom Siły oraz modyfikator +1 przy testach siłowych (ale nie przy zadawaniu obrażeń). Wyrobiona odporność umożliwia podniesienie testów związanych z zatruciami, radiacją, temperaturą itp. szkodliwymi czynnikami o +1 punkt.



Moria - to główna siedziba międzyglaktycznej korporacji Kombinatu Kel - Morian, jest to także jedna z planet na których rozbił się statek ze skazańcami (Argo). Dzięki wiedzy i umiejętnościom kolonistów oraz bogatym zasobom mineralnym planety stała się ona jednym z miejsc skąd pochodzi wiele najnowocześniejszych technologii oraz rozwiązań stosownych od przemysłu do wojska. W tym tyglu rozwinęły się pierwsze struktury Kombinatu, który wchłoną mniejsze korporacje i firmy. Aktualnie firma ta jest właścicielem planety - jak i mieszkańców. Wszsycy zdolni do pracy przechodzą przez szkoły kombinatu dzięki czemy firma ma ciągle nowych, fanatycznych i wyszkolonych pracowników. Ze względu na poddawanie mieszkańców ciągłemu naciskowi poza obszarami Kombinatu są oszołomieni, wyobcowani i wydaje się, że nie są do końca przyzwyczajeni do kontaktów z osobami, które nie przeszły przez tryby szkół firmy.
Osoby pochodzące z tej planety płacą mnie o 1 punt za poziom Techniki o o 1 mniej za wszelkie umiejętności opierające się na naprawie urządzeń i ich obsłudze (w tym pilotowaniu czy prowadzeniu pojazdów naziemnych)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tu możesz wstawić swój komentarz