15 kwietnia 2011

Fallout New Vegas

Atak staruszek uzbrojonych w wałki do robienia ciasta
W dniu wczorajszym :), po dobrym miesiącu grania, wymęczyłem najnowszego Fallouta. 
Mogę powiedzieć, że gra momentami staje się nudnawa, ale cały czas jest co robić. 
Pomimo poświęcenia jej dosyć dużych ilości (głównie nocnego) czasu nie udało mi się w pełni zwiedzić wszystkich lokacji dostępnych na mapie. Jest ich na tyle dużo, że nawet pomoc perka odkrywającego wszystkie te punkty na mapie świata nie zmusiła mnie aby w każdą, przysłowiową dziurę, zajrzał.
Sama ilość dostępnych questów (poza głównym wątkiem) także jest imponująca i kończąc rozgrywkę miałem co najmniej jeszcze 10 zaledwie rozgrzebanych, a patrząc na mapę - gdzie zostało mi jeszcze do odwiedzenia kilkanaście (jak nie więcej) lokacji ilość zadań, o których nawet nie wiem,mogłaby zapewnić jeszcze parę dobrych dni (nocek) gry.

Zaimplementowana co najmniej kilka (4-5) zakończeń (jak będą wyglądały zależy to od tego, którą frakcję zechcesz wspierać w czasie rozgrywki). Jednak, aby je uzyskać, trzeba by na każde poświęcić co najmniej 2-3 (albo i więcej) godziny ekstra, a na to nie mam czasu. Może za rok jak wrócę do gry :).
Całą grę przeszedłem z wsparciem w postaci Boona.
Część ta jest także lepsza od Fallout 3 (więcej questów, odwołania do części 1 oraz 2, muzyka z 1 i 2, rozbudowane możliwości craftingu, więcej różnej broni, dużo więcej lokacji itp. itd.)
Dzięki rozbudowaniu i dopracowaniu mechanizmów rządzących rozgrywką każdy znajdzie tu coś dla siebie. Możesz być dobry, zły, pomocny lub nie. Powrócił znany ze starych falloutów system reputacji i wiele innych dobrych rozwiązań, które Fallout 3 'zgubił'. Dla siebie stworzyłem postać posługującą się głównie bronią palną jednak   jednocześnie znajdziecie fajne możliwości dla bohaterów walczących wręcz (schemat ten był mocno niedopracowany w Fallout 3) oraz tych chcących używać broni plazmowych.

Vertibal (można go zestrzelić :P )
Postaram się pododawać jeszcze jakieś zrzuty ekranowe, które robiłem w czasie rozgrywki tak, aby pokazać duży potencjał i bogactwo zbudowane przez bethsoft.com świata.
Producent zrobił kawał dobrej roboty, godnej polecenie dla osób lubiących RPG, FPP i klimat postapokaliptycznego świata. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tu możesz wstawić swój komentarz