08 marca 2012

Taki tam pomysł.

(c) Empik
Jako, że na blogu miało być nie tylko o rgp to powoli (mam nadzieję) tak się stanie. Będę chciał wprowadzić  trochę inną tematykę. Czyli coś o tym co oglądam, co czytam i w co gram na kompie. Jak się uda 1 tendencyjna recka na miesiąc będę uważał że jest dobrze/ :)
W tej chwili mam pewne drobne ilości wolnego czasu, które zużywam na naukę, a w międzyczasie powinno mi się udać napisać coś co ma ręce i nogi.  Na pierwszy ogień pójdzie recka 'Nowego wspaniałego świata' Huxleya, książki, którą odświeżyłem sobie po wielu latach od pierwszego z nią kontaktu.

Wcześniej przeczytałem 'Kacpra Ryxa'  Mariusa Wolnego i 'Łotra' Trudi Canavan. Aktualnie na tapecie jest Anne Rice i 'godzina Czarownic'. Dalej wstecz nie sięgam, musiałbym rzucić okiem na półkę i co leży na wierzchu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tu możesz wstawić swój komentarz