08 listopada 2013

19 dni z Kryształami Czasu

Nie miałem ostatnio za wiele czasu na pisanie. Prawdę powiedziawszy dzisiaj też nie mam, ale słowo się rzekło. Obiecałem wziąć udział w miesiącu dla KC, wiec należy dopełnić zobowiązania. Wpis obejmie wszystkie dni, w których nie brałem udziału.
Dzień 11. Moja ulubiona przygoda w KC
Wiele przygód wymyśliłem samodzielnie. Wykorzystałem też wiele z tych dostępnych w magazynach lub w sieci. Jednak ulubionymi są przygody najnowsze, które umieściłem na stronie kc-tów. Czyli Szkwał (poprowadzona, wyszła fajnie) o raz druga część Szkwału (poprowadzona do połowy). Dużo czasu poświeciłem też przygodzie dla uruk-hai - Na terytorium wroga i przez to też ją lubię. Poprowadzić się jej jednak nie udało. Z przygód umieszczonych w MIM to Mircalla oraz przygody –horrory z Talizmanu.
Dzień 12. Mój ulubiony typ lokacji (lasy, góry, podziemia etc.) w KC
Nie było takiej. Prowadziłem przygody mające miejsce w przeróżnych miejscach.
Dzień 13. Moja ulubiona pułapka/zagadka w KC
Nie przypominam sobie abym użył pułapek na sesji. Z zagadek to kryminalne : -)
Dzień 14. Mój ulubiony Bohater Niezależny w KC
Wracam tu do wspomnianego we wcześniejszym wpisie – Ulubiona postać którą nie grałem – bohatera pomagającego czasem graczom.
Dzień 15. Moja ulubiona istota humanoidalna w KC
Nie mam preferencji pod tym względem.
Dzień 16. Moje ulubione zwierzę lub potwór w KC
Najczęściej potworami byli przeciwnicy humanoidalini. W sumie słabo eksplorowałem bestiariusz kctów, ale czasem lubiłem wrzucić do przygody trola.
Dzień 17. Mój ulubiony martwiak materialny w KC
Typ od pierwszego do typu trzeciego jako sensowni przeciwnicy większości drużyn. Pozostałych typów nie użyłem na sesji lub nie przypominam sobie, abym użył.
Dzień 18. Mój ulubiony martwiak eteryczny lub półeteryczny w KC
Patrz wyżej, raczej się nie pojawiły. Chociaż raz czy dwa razy jakiś duch …
Dzień 19. Mój ulubiony golem w KC
Nie użyłem i nie mam, ale samo przygotowanie do zrobienie golema mogłoby być fajną przygodą.
Dzień 20. Mój ulubiony demon w KC
Nie mam – są zbyt potężne dla większości drużyn. Może powyżej 10POZ gracze mieliby z jakimś szanse. Pamiętam jednak, że raz użyłem jakiegoś demona i okropnie zmasakrował całą drużynę.
Dzień 21. Mój najmniej lubiany potwór w KC
Nie ma takiego.
Dzień 22. Moje ulubione bóstwo w KC
Ciężko powiedzieć, więc - żadne.
Dzień 23. Mój ulubiony rodzaj magii w KC
Dużą moc mają czary magów, później dopiero odkryłem, że ciekawsza jest magia iluzjonisty lub astrologa.
Dzień 24. Mój ulubiony charakter w KC
Dla siebie neutralnie zły.
Dzień 25. Mój najciekawszy przedmiot magiczny w KC
Nie miałem i niemal nie dawałem graczom, żeby nie zachwiać równowagi gry. Najpotężniejszą broń (i pancerz) jakimi zdecydowałem się obradować graczy zostały przez nich wyrzucone do morza z powodu przewidywanej klątwy jaką przedmioty mogły być obciążone. Trochę było w tym prawdy, jednak klątwa i jej koszta dla użytkownika były niewielkie w porównaniu z mocą jak dawało umagicznienie przedmiotów.
Dzień 26. Mój najciekawszy niemagiczny przedmiot w KC
Nie ma, nie było …
Dzień 27. Moja ulubiona grafika z KC
Faworytem jest rysunek trola.
Dzień 28. Moja ulubiona tabela lub zasada z KC
Bezapelacyjnie tabela broni.
Dzień 29. Mój najlepszy mistrz jakiego miałem w KC
Mój dobry kumpel Wojtek, z rzadka prowadzący na wpół humorystyczne przygody. Oraz Paweł, prowadzący przygody przemyślane w wielu szczegółach, które zwykliśmy psuć przechodzeniem ich siłowo.
Dzień 30. Co zmieniłbym/łabym w KC
Mój blog to jedna wielka zmiana KC-tów. Języka i pióra strzępił więc bardziej nie będę.

2 komentarze:

  1. Witam
    Czy istnieje możliwość podzielenia się wersją "dyskietkową" systemu ?

    Pozdrawiam
    Maciej

    OdpowiedzUsuń
  2. 52 year-old Financial Analyst Phil Josey, hailing from Keswick enjoys watching movies like Song of the South and Book restoration. Took a trip to Tyre and drives a Bugatti Royale Kellner Coupe. dodatkowe wskazowki

    OdpowiedzUsuń

Tu możesz wstawić swój komentarz