24 grudnia 2017

Angularowy Wojownik beta testy ?

Pojawił się propozycja od osób, które widziały grę w aktualnej wersji, aby wystawić ją  do testów.  Takie typowe beta-testy przed ostatecznym wdrożeniem i zanim program zdobędzie wszystkie założone możliwości.

Po rozważeniu pomysłu powoli skłaniam się ku tej propozycji.  Jedyna trudność to postawienie gry w miejscu, do którego miałbym łatwy dostęp czyli serwer z ftp i zarejestrowana domena. A takowego miejsca w tej chwili nie mam :D  (co, patrząc na to co robię na co dzień, jest dziwne :) ) .

W najbliższych dniach zamierzam więc wykupić domenę oraz jakąś lokalizację w sieci, w której będę mógł zająć trochę miejsca. Przy okazji wystawię jakiegoś redmina czy inną jire / bugzille (heheheh)  na potrzeby samego procesu zgłaszania błędów przez zainteresowanych użyszkodników :).

A paragrafówka spytacie...
Poprawiam różne drobne błędy. To tu to tam czasem coś się przewróci. Dorobiłem kilka prostych ekranów powitalno - wprowadzających, wyciąłem sporo zbędnego kodu (mój kod nie przeszedł mojego code-review :D) i jeszcze drugie tyle muszę wyciąć, zmieniłem trochę wygląd menu postaci (teraz prawie mi się podoba) i dodałem rysunki.
Przez chwilę korciło mnie, aby całe menu postaci zrobić na html-owych canvas, ale na szczęście powstrzymałem swoje absurdalne zapędy. Patrząc na moją prędkość nocnego pisania kodu wydłużyłoby to proces powstawania gry o kolejny miesiąc :D

Pisanie kodu w nocy idzie mi dużo, dużo wolniej niż w dzień. Nie przeskoczę jednak tego problemu pracując na pełny etat. Koniec marudzenia, niedokończone rozwiązania wołają!

I randomowy zrzut :), przecież notka bez tego to jak brak notki.
Menu postaci wygląda już trochę inaczej ale co tam:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tu możesz wstawić swój komentarz