14 grudnia 2017

Angularowy Wojownik Autostrady - rzuty kością

Ten wpis wrzucam w nocy ponieważ jestem z siebie nadzwyczaj zadowolony. W końcu udało mi się połączyć mój kod z kodem generującym rzut kością. Oczywiście okazało się, że wystarczy dopisać dosłownie kilka linijek, żeby całość zaczęła prawidłowo współpracować.
 Zanim to jednak zrobiłem minęło dobre 2-3h siedzenia przy kodzie i szukania rozwiązania.
Poniżej efekt
Wejście do paragrafu z testem. Wiać możliwość rzutu kością.
Po kliknięciu ikonki kostki wykonywany jest rzut z pomocą użytej biblioteki. Oczywiście kość obraca się i obija o granicę tak, aby była widoczna na ekranie. Pod kością widać wynik testu na który składają się wartość umiejętności (tu strzelanie równe 5) + bonus (tu +0 i docelowo bonusy =0 nie będą pokazywane) + rzut kostką ( tu oczywiście równe 9)


Na koniec, jak klikniemy ponownie na ekranie, kostka znika i ładowane jest wyjście wynikające z sumy przeprowadzonego testu.

I jeszcze jedna rzecz. Mapa została zintegrowana z menu postaci. Nie działa jeszcze skalowanie, ale efektem mogę się już pochwalić:





5 komentarzy:

  1. zablokowałem się na 60-tym paragrafie, gdzie można zgłaszać bugi ?
    https://imgur.com/a/0rG0z
    Nie da się pójść dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. Z dużym prawdopodobieństwem zrobiłeś refresh strony w czasie gry co powoduje ... reset przedmiotów :P i straciłeś klucz otwierający komnatę w podziemiach...

    Paragraf 48

    A jeśli jednak tego nie zrobiłeś - wystarczy wkleić gdzieś tutaj log paragrafów..

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie odświerzyłem strony do czasu błędu. Klucz miałem komnatę otworzyłem. Później oczywiście zrobiłem refresh i już teraz nie widze logów paragrafów. Po otworzeniu komnaty coś chyba poszło nie tak bo róciłem na korytarz. No nic spróbuję jeszcze raz.

    PS. Ni cholery nie wiem o co chodzi z tymi kościami, ale to może dlatego, że niegram w takie gry. A może przydała by się legenda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam problem dodawać komentarze jak jestem zalogowany więc ponownie jako anonim :)

    Klucz do otwarcia komnaty w paragrafie 48 posiada czarodziej. Otrzymujesz go po walce. Z kilkunastu osób, jesteś pierwszą. która zgłasza błąd, że nie dało się wejść do podziemi z paragrafu 48.

    Problemem może być test kumulatywny, który nie działa dobrze na mobilnych przeglądarkach i proponuje kliknąć z PC. Jeśli, grając na pc, po walce i wejściu do paragrafu 48 nadal nie masz możliwości przejścia do podziemi wklej loga z paragrafów nie restartując przeglądarki.

    A i napisz w jakiej przeglądarce grasz :).


    OdpowiedzUsuń
  5. Ok, teraz poszło dobrze. A z tego co sobie przypomniałem to grałem jak, że zacząłem jednego dnia, później zahibernowałem laptopa i dokończyłem grę następnego (lub dwa dni później), może gdzieś wygasła jakaś sesja lub cache ?

    Gram na laptopie z najnowszym chromem.

    OdpowiedzUsuń

Tu możesz wstawić swój komentarz