11 lutego 2018

Angular Freeway Warrior Highway Holocaust

Droga dobiega końca. Angularowy Wojownik Autostrady właśnie otrzymał ostatni dodatek, który wymieniłem we wpisie z września zeszłego roku. W tej chwili jestem w trakcie szlifowania rozwiązania związanego z przełączaniem języków.

Nie sądziłem, że napisanie tej paragrafówki, zajmie mi tyle czasu. Gdyby ktoś, we wrześniu, powiedział mi, że na efekt końcowy będę musiał czekać tak długo i że  będzie mnie to kosztowało tyle pracy to prawdopodobnie nie podjąłbym się tego zadania. Może to i lepiej. Udało się i jestem z siebie zadowolony. Sporo w tym czasie nauczyłem się - tak na temat angulara jak i samej pracy nad organizowaniem swojego wolnego czasu. Niemal przestałem grać na kompie  (sądzę że spokojnie 5x mnie gram w gry niż jeszcze pół roku temu), oglądać głupoty w necie czy cokolwiek robi się przy kompie, aby zmaksymalizować marnowanie wolnego czasu.

Ostatni miesiąc był mega trudny - widziałem już koniec prac, ale cel nie przybliżał się gdyż nie poświęciłem mu wystarczająco wiele uwagi. Po prostu przemęczyłem się pisaniem gry, nauką i pracą w efekcie szybkość pracy spadła dramatycznie.

Nie można jednak poddawać się u kresu drogi! Jeszcze kilka, kilkanaście linii kodu przede mną.

Poniżej zrzuty ekranowe z wersji polsko-angielskiej. Możliwe jest przełączanie się na bieżąco między językami. Nie wszystko jest przetłumaczone (np. nie tłumaczyłem opisów efektów ataków), ale to co jest spokojnie wystarcza, aby osoba anglojęzyczna mogła się spokojnie pobawić. Dorzucę jeszcze tłumaczenia nazw przedmiotów (tego brakuje), wyczyszczę angielską wersję i będzie koniec!



Dla próby już  wrzuciłem tę wersję na serwer, ale wymaga kilku poprawek. Może jakimś cudem zdążę (przed 12.02) wrzucić wszystko w ostatecznej wersji na serwer ale grać oczywiście można:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tu możesz wstawić swój komentarz