12 lutego 2018

Wojownik Autostrady Piekło na Autostradzie

Dzisiaj mamy niezbyt okrągłą rocznicę urodzin Joe Devera (dokładnie  62 rocznicę). Pisarza znanego
w Polsce głównie z cyklu gier paragrafowych opisujących losy Cala Phoenixa czyli Wojownika Autostrady. Dever ma na koncie dużo więcej gier paragrafowych z czego kilka jest o wiele bardziej rozbudowanych fabularnie niż przygody Cala. Więcej informacji znajdziecie na angielskiej wersji wiki dotyczącej Joe Devera.

Ale nie o  tym miało być.

Z dniem dzisiejszym ogłaszam zakończenie prac nad większymi elementami silnika paragrafowego utrzymującego interaktywną wersję Wojownika Autostrady.  Przy okazji usunąłem ekran witający informacją o beta testach. W pełni uruchomiłem wszystkie przewidziane w projekcie funkcjonalności i oddaję teraz tę grę w wasze ręce. Mam nadzieję, że przechodzenie jej dostarczy wam tyle samo radości jak mi przerobienie jej w wersję on-line.
Droga do zakończenia projektu była dłuższa niż się spodziewałem, ale cieszę się, że podjąłem się tego zadania.
Wiec jeśli tu jesteś to zmierz się z przeciwnościami losu jakie czekają każdego kto chce przekroczyć spalone słońcem i zniszczone wojną bezdroża Teksasu jako:



interaktywna paragrafówka on-line


p.s.
Wszelkie uwagi nadal są miło widziane. Drobne poprawki będę wprowadzał na bieżąco.
Gra zostanie na podanym adresie do końca świata i jeden dzień dłużej , czyli do momentu w którym będę płacił za domenę :)  .



2 komentarze:

  1. jak odpalic wojownika? tworze postac i na tym koniec, nie wiem co dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się trochę głowiłem o co chodzi - na każdej stronie tworzenia postaci trzeba wszystko wyklikać, a przede wszystkim kostki do gry na chyba pierwszym ekranie. Dopiero wtedy na stronie karta postaci pojawi się opcja rozpoczęcia gry.

      Usuń

Tu możesz wstawić swój komentarz