24 kwietnia 2012

Thief2 - Shadows Of The Metal Age

Przez przypadek znalazłem informację o dużym dodatku do gry Thief2 - Cienie Ery Metalu. Rozszerza on znacznie podstawową wersję gry dodając aż 13 nowych misji mających miejsce po wydarzeniach z głównego wątku gry. 
Z czystej ciekawości poszukałem polskiego forum Thiefa i prawie spadłem z krzesła. Nie sądziłem, że społeczność tworząca dodatki do gry jest tak silna. Do pobrania - poza tym mega dodatkiem - jest co najmniej kilkanaście minikampani/misji/ map. Teraz żałuję, że nie zainteresowałem się tematem wcześniej ponieważ Thiefa (wszystkie części) przechodziłem kilkakrotnie na najwyższym poziomie trudności i pod koniec zawsze brakowało mi tych kilku dodatkowych plansz. Teraz, mając dostęp do takiej ilości modów, będę miał kolejne nocki zajęte graniem Garetem. 
Co do samego moda to pobrania jest stąd:  http://www.thief2x.com/download/
Wymaga zainstalowanej pełnej wersji Thief2 The Metal Age. Jeśli ktoś (tak jak ja) ma Windows7 x64 będzie pewien problem z uruchomieniem gry - jest kłopot z kodekami i ładowaniem przerywników filmowych, warto zawczasu zapoznać się z tematem dotyczącym rozwiązania. Jest tak na forum polski jak i na angielskim.
 Polskie forum znajduje się pod tym linkiem: http://www.thief-forum.pl/viewforum.php?f=6
I w ramach poszczególnych wątków można pościągać i poinstalować nowe mapy i rozszerzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tu możesz wstawić swój komentarz