11 października 2012

Modyfikacja zasad Kryształów Czasu

Miałem chwilę czasu i stworzyłem kompilację, w postaci pliku pdf, zmodyfikowanych zasad Kryształów Czasu. Są to oczywiście wcześniej wyprodukowane przez moją osobę zasady, tym razem zebrane w czytelną całość. Plik zawiera modyfikację zasad prowadzenia walki magicznej i wręcz, trafień i rozliczania czasu 
w walce oraz kilka dodatkowych zasad wiążących się bezpośrednio z wprowadzonymi zmianami. 

Tekst zawiera rysunki Jarosława Musiała. 

Tak czy inaczej plik z zasadami dostępny jest na stronie www.krysztalyczasu.pl  w dziale Księgozbiór Orchiański/Różne materiały do KC. Dostęp wymaga konta w ramach portalu.


p.s
Niestety nie ustrzegłem się literówek w tekście (część z mojej winy, część z powodu konwersji tekstu na format utf-8 przy tworzeniu pdf-a) i powstała lekka kaszanka - znikło trochę ogonków (konwersja) i było trochę literówek (moja wina). Na dniach zostanie podmieniony na wersję bez większości literówek i może ew. czytelnicy zwrócą mi uwagę gdzie jeszcze się jakieś zachowały.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tu możesz wstawić swój komentarz