Sam jestem twórcą kilku modyfikacji, więc uwielbiam je bezapelacyjne pomimo trawiących je wad i niedoróbek.
Z cudzymi zapoznałem się dopiero, gdy po latach nie grania szukałem informacji o Kryształach Czasu w sieci i trafiłem na stronę poświęconą systemowi. Tam oczywiście pierwsze skrzypce grały (i właściwie grają) materiału MAK. Opisy dotykają białych plam systemu, uzupełniają je bez zmienia mechaniki i świata.
Żałuje oczywiście, że nie wyszedł projekt KC10K - dotyczący zaorania Orchii i przebudowania jej u podstaw, ale cóż – nie można mieć wszystkiego. Była w tym moc. Zabrakło kontroli.
Dużo pracy włożył Salam w Bestiariusz i stworzył naprawdę fajne kompendium.
Z cudzymi zapoznałem się dopiero, gdy po latach nie grania szukałem informacji o Kryształach Czasu w sieci i trafiłem na stronę poświęconą systemowi. Tam oczywiście pierwsze skrzypce grały (i właściwie grają) materiału MAK. Opisy dotykają białych plam systemu, uzupełniają je bez zmienia mechaniki i świata.
Żałuje oczywiście, że nie wyszedł projekt KC10K - dotyczący zaorania Orchii i przebudowania jej u podstaw, ale cóż – nie można mieć wszystkiego. Była w tym moc. Zabrakło kontroli.
Dużo pracy włożył Salam w Bestiariusz i stworzył naprawdę fajne kompendium.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Tu możesz wstawić swój komentarz