W pierwszym zdaniu przypomnę truizm: w KC grywalne są wszystkie rasy. Można zagrać dowolną
z przedstawionych w systemie. Podanie podstawowych charakterystyk dla każdej z nich jest świetnym (i nietypowym jak na rpg) rozwiązaniem.
Dzięki temu moją ulubioną rasą stali się malaucy. Ta ikona KC-tów przewinęła się kilka razy przez sesje, które miałem okazję prowadzić. Sprawdziła się świetnie jako bohater prowadzony przez graczy (malaucki gwardzista – topornik, wcielona moc, panowie i panie) jak i z rzadka spotykani bohaterowie niezależni.
Z ras dostępnych zwyczajowo to jednak ludzie. Uśrednione charakterystyki nie powodowały problemów z utworzeniem fajnych bohaterów. Wszechstronność to duża zaleta.
Rasą ciekawą, z silnym zapleczem historyczno-kulturowym, są oczywiście Uruk-hai. Dzięki temu bohaterowie pochodzący z tej grupy także stanowili ciekawy element na sesjach.
![]() |
Malauk i człowiek czyli moje dwie ulubione rasy w KC |
Dzięki temu moją ulubioną rasą stali się malaucy. Ta ikona KC-tów przewinęła się kilka razy przez sesje, które miałem okazję prowadzić. Sprawdziła się świetnie jako bohater prowadzony przez graczy (malaucki gwardzista – topornik, wcielona moc, panowie i panie) jak i z rzadka spotykani bohaterowie niezależni.
Z ras dostępnych zwyczajowo to jednak ludzie. Uśrednione charakterystyki nie powodowały problemów z utworzeniem fajnych bohaterów. Wszechstronność to duża zaleta.
Rasą ciekawą, z silnym zapleczem historyczno-kulturowym, są oczywiście Uruk-hai. Dzięki temu bohaterowie pochodzący z tej grupy także stanowili ciekawy element na sesjach.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Tu możesz wstawić swój komentarz