07 października 2013

Moje ulubione miasto lub wyspa w KC

Chyba takiej nie było. Nie zwracaliśmy uwagi na świat :D Przygoda działa się w miejscu X
(nieobecnym na żadnej znanej mapie Orchii) i .. .tyle. Cóż chcieć więcej żeby się dobrze bawić. Może z raz odwołaliśmy się do map zawartych w MiM.
Jednak zawsze żywiłem ciepłe uczucia do Get-warr-gar. Duże, portowe miasto, okno na świat dla Orkusa Centralnego. Taka orchijska Wenecja.
Na potrzeby nigdy nie dogranej do końca kampanii stworzyłem pewne Miasto. W jego murach oraz okolicach rozgrywało się kilka ściśle ze sobą powiązanych przygód (w jednym z wątków była obecna gildia, w której opracowano coś na kształt prochu… ). I mogę powiedzieć, że było to moje ulubione miejsce ze względu na ilość pracy jaką włożyłem w powstanie tego miejsca. Ale teraz, po latach, nie pamiętam nawet jego nazwy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tu możesz wstawić swój komentarz