28 listopada 2014

Kobieta w bieliźnie

Po narysowaniu kilku szkieletów, zgrubnym zapoznaniu się z anatomią ludzkiego ciała spróbowałem tę wiedzę wykorzystać do narysowania czegoś ciekawego, tak aby zobaczyć gdzie popełnię błędy. W efekcie powstał poniższy obrazek kobiety w bieliźnie.
Wydaje mi się, że wyszła poprawnie. Nadal mam okrutne problemy z cieniowaniem - nawet jeśli korzystam z rysunku referencyjnego. Sporo problemów dostarczyło narysowanie twarzy (nos i oczy....) - głównie z tego powodu, że rysunek jest dosyć mały. Muszę zacząć rysować wzdłuż zamiast w poprzek kartek. Łatwiej wtedy naprawić popełnione błędy.
Dopiero na powiększonym zdjęciu widzę dokładnie jak bardzo źle zarysowałem przegrodę nosa i właściwie cały nos. Wygląda nienaturalnie, sprawia wrażenie złamanego. Ponownie posypały mi się oczy - ale przynajmniej są jednakowego rozmiaru i na dobrej wysokości - co nie jest u mnie regułą.  Zapomniałem też jakkolwiek pocieniować ucho ;]. Biodra powinny być szersze, tak jak i nogi. Ramię jest dosyć ok.




Niestety nie robiłem zdjęć z poszczególnych etapów - tak ja w przypadku samuraja - to nie możecie zobaczyć jak powstawał ten rysunek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tu możesz wstawić swój komentarz