17 stycznia 2018

Wojownik Autostrady, beta on-line



To ten dzień!
Dzisiaj po raz pierwszy mój silnik napędzający paragrafówkę ujrzał światło dzienne, a tak po prawdzie został wystawiony w internecie.


Na podanym poniżej adresie możecie zanurzyć się w niebezpieczny świat postapokaliptycznej Ameryki. Paragrafowej Ameryki :D

Wojownik Autostrady (beta)


Przypominam, że jest to wersja beta i ew błędy oraz uwagi możecie zgłaszać pod podanym niżej adresem:
Zapraszam do zabawy!

p.s.
Bądźcie wyrozumiali :)

p.s.2
Część zabezpieczeń anty-oszukańczych została wyłączona (np. odświeżenie strony ładuje generowanego w tle bohatera). Docelowo silni nie będzie tak działać .

3 komentarze:

  1. Zagrałem i muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem. Świetnie się rozwinąłeś programistycznie. Zazdrosny jestem. Rewelka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za miłe słowa. Mogę tylko obiecać, że będzie lepiej, a do zbudowanego silnika dodam jeszcze kilka elementów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tomku - zrealizowałem Twoją propozycję dotyczącą wyjść, tak jak i dopisałem kawałek kodu odpowiedzialny za ładowanie postaci przy przeładowaniu strony. Teraz patrząc na efekt widzę, że zamiast trzymać to w liście TODO od x czasu mogłem zrealizować te elementy od razu.

    OdpowiedzUsuń

Tu możesz wstawić swój komentarz