Strefa Zero RPG


Dokonanie wszczepienia
 Wpływ wszczepów
 Współczynniki dodatkowe
Nanotechnologia
 Pozostałe miejsca na karcie

TWORZENIE BOHATERA – PROTOS     
 Koncepcja bohatera 
 Nagłówek karty
 Wpływ plemienia 
 Ustalenie współczynników
 Ustalenie umiejętności 
Ścieżki 
Ścieżki wojownika
 Wady
 Zalety
 Wszczepy
 Ekwipunek



SYSTEM    - MECHANIKA
 Wprowadzenie
 Testy
 Akcje sporne
 Czas w grze i akcje
 Uwagi 

WALKA   
 Wprowadzenie
 Czas w walce
 Określenie zaskoczenia
 „Spójrz mi w oczy”
 Inicjatywa
 Wymiana prezentów
 Ustalanie obrażeń
 Pancerze
 Rozliczanie obrażeń
 Efekt obrażeń
 Rodzaje obrażeń
 Leczenie
 Uwagi    

PODRĘCZNIK MISTRZA GRY   
 Wprowadzenie
 Rozwój postaci
 Radiacja    
 Narkotyki i trucizny
 Strach 
 Poruszanie się
 Planety
 Instalacje kosmiczne
 Bazy gwiezdne
 Podróże miedzyukładowe
 Podróże wewnątrzukładowe
 Kadłuby statków - terran
 Zestawienie modułów - terran
 Sztuczna Inteligencja
 Opisy umiejętności
 Uwagi

ROZDZIAŁ V – BESTIARIUSZ   

ŚWIAT STREFY ZERO   
 Wprowadzenie

ŚWIAT – TERRANIE   
 Historia świata Terran
 Grupy i organizacje 
 Organizacje pozarządowe 
 Stare religie w Nowym Świecie 
 Nowe religie w Nowym Świecie 
 Inne elementy
 Rodzaje broni
 Broń krótka
 Broń długa
 Broń długa śrutowa
 Broń ciężka palna
 Broń plazmowa
 Broń laserowa
 Elementy montowane do pancerzy
 Specjalna amunicja 
 Pojazdy

ŚWIAT – PROTOSI   
 Protosi
 Klany protosow
 Ścieżki Psi
 Broń Protosów
    PSI
    INNA
 Pancerze osobiste Protosów
 Pancerze pojazdów
 Psi
 Status
 Duchy w pancerzu
 Kryształy Khydarin
 Technologie
 Światy

ŚWIAT – ZERGI
 Zergi    
 Zergi - rodziny
 PSI
 Broń
 Pancerze
 Transport
 Podróże międzygwiezdne